Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Pressemøde - dyresex

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeMan 27 Nov 2006 - 15:58

Ja.... så er det nu.. alt eller intet.

Jeg er inviteret til pressemøde på torsdag. Dyreetisk råd er endelig kommet frem til en beslutning vedr. om dyresex bør være ulovligt eller ej (om det er synd for dyret eller ej)
den vil blive fremlagt for justitsministeren ved et pressemøde på Christiansborg på torsdag. PUHHHHH jeg er spændt og nervøs pale

håber på det bedste.. men forventer det værste.. for så kan jeg ikke blive alt for skuffet hehe Laughing

Men kryds alt hvad I kan , så er I søde thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeMan 27 Nov 2006 - 16:13

Ihhhh hvor er det bare spændene.... Hvornår på dagen er det...??

Jeg gå igang med at fingers crossed nu så er jeg sikker..... yahoooo
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Camilla G
Still just a kitten
Camilla G


Antal indlæg : 96
Registration date : 27/09/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeMan 27 Nov 2006 - 23:20

De MÅ da nødvendigvis komme frem til at det fandeme da ikke kan være lovligt!!
Du kan TRO at jeg nok skal krydse alt hvad jeg overhovedet kan, og lov at sige til hvad du hører om kendelsen.
Om det så betyder at jeg skal juble sammen med jer alle sammen, eller om jeg skal demonstrere, jamen so be it.
Vil høre hvad der sker!

Kryyyydser allerede sammen med Naja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeMan 27 Nov 2006 - 23:30

og jeg sidder herovre i det mørke og hepper med...... jo før vi får det gjort ulovligt jo hellere...
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeMan 27 Nov 2006 - 23:41

Tak, hvor er I søde..
Og jeg skal naturligvis nok holde jer underrettet, så snart jeg kommer hjem derfra thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeMan 27 Nov 2006 - 23:53

Krydser alt hvad krydses kan.. det skal simpelthen bare gøres ulovligt..
Tilbage til toppen Go down
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeTirs 28 Nov 2006 - 13:49

Novra, jeg krydser også fingre. Håber der kommer noget godt ud af det, det SKAL der. fingers crossed
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeTors 30 Nov 2006 - 19:25

Her er Dyreetisk råds udmelding: http://www.jm.dk/image.asp?page=image&objno=76595
er personligt for sur og skuffet til at komme med længere uddybning af min holdning hanged Censored

Men i går udtalte jeg mig til en avis og I kan hvis I har lyst, læse min udtalelse i dagens udgave af 24timer:
http://www.24timer.dk/pdf/samlet/24timer_københavn_torsdag.pdf
side 12
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeTors 30 Nov 2006 - 23:37

Sætter lige linket rigtigt op - for info - man skal bruge & #248; i stedet for ø (uden mellemrum)
http://www.24timer.dk/pdf/samlet/24timer_københavn_torsdag.pdf

Når det er sagt så kan jeg godt forstå du er tosset. Og sikken nogle lamme undskyldninger de kommer med, det med ornerne - utroligt. Godt du skriver du bliver ved, for selvfølgelig fremskridtet MÅ sgu da være at forbyde sådan noget svineri. Evil or Very Mad
I guder hvor er nogle mennesker sgu da mærkelige Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeFre 1 Dec 2006 - 1:09

Tror bare jeg springer over at komme med en kommentar til det hele.. så grimme ting jeg har at sige om det vil bare få nettet til at gå ned.. cat5 Evil or Very Mad

Men de fjolser der sidder i det råd burde fandme voldtages af en 2 meter høj sumobryder...
Tilbage til toppen Go down
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeFre 1 Dec 2006 - 1:10

Btw May-Britt.. den t-shirt du har på i artiklen er det en du har fået specielt lavet eller kan den købes??
Tilbage til toppen Go down
Camilla G
Still just a kitten
Camilla G


Antal indlæg : 96
Registration date : 27/09/06

Pressemøde - dyresex Empty
IndlægEmne: Sv: Pressemøde - dyresex   Pressemøde - dyresex Icon_minitimeFre 1 Dec 2006 - 1:33

Det forstår jeg bare intet som helst af. Og så pga. svineavl hævder de?
Helt alvorligt. Jeg er reelt meget skuffet, og dybt dybt forarget. I mine øjne kan der slet ikke være tale om et spørgsmål om hvor vidt det skal være ulovligt, men bare et spørgsmål om HVOR hårdt det skal straffes!!

Peter Edelberg er fandeme da også bare for latterlig! Hvad er det dog for nogen groteske udmeldelser han kommer med?
"børnehaver for kyllinger" fordi man har sammenlignet ufrivllig sex med dyr (eller ufrivillige dyr brugt til sex), med pædofili.
Kan det måske ikke sammenlignes bare en smule?
Mener jeg sagtens det kan, og det også selvom dyr ikke er mennesker nej, men levende væsener er de for fanden da, og alle levende væsner bør man respektere.

Øv for FAN*** hvor skulle de skamme sig!! FØJ!
Tilbage til toppen Go down
 
Pressemøde - dyresex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Dyrevelfærd-
Gå til: