Antal indlæg : 618 Age : 47 Localisation : København Registration date : 22/08/06
Emne: Pressemøde - dyresex Man 27 Nov 2006 - 15:58
Ja.... så er det nu.. alt eller intet.
Jeg er inviteret til pressemøde på torsdag. Dyreetisk råd er endelig kommet frem til en beslutning vedr. om dyresex bør være ulovligt eller ej (om det er synd for dyret eller ej) den vil blive fremlagt for justitsministeren ved et pressemøde på Christiansborg på torsdag. PUHHHHH jeg er spændt og nervøs
håber på det bedste.. men forventer det værste.. for så kan jeg ikke blive alt for skuffet hehe
Men kryds alt hvad I kan , så er I søde
Naja Kattefanatic
Antal indlæg : 411 Age : 43 Localisation : Køge Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Pressemøde - dyresex Man 27 Nov 2006 - 16:13
Ihhhh hvor er det bare spændene.... Hvornår på dagen er det...??
Jeg gå igang med at nu så er jeg sikker.....
Camilla G Still just a kitten
Antal indlæg : 96 Registration date : 27/09/06
Emne: Sv: Pressemøde - dyresex Man 27 Nov 2006 - 23:20
De MÅ da nødvendigvis komme frem til at det fandeme da ikke kan være lovligt!! Du kan TRO at jeg nok skal krydse alt hvad jeg overhovedet kan, og lov at sige til hvad du hører om kendelsen. Om det så betyder at jeg skal juble sammen med jer alle sammen, eller om jeg skal demonstrere, jamen so be it. Vil høre hvad der sker!
Kryyyydser allerede sammen med Naja.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Pressemøde - dyresex Man 27 Nov 2006 - 23:30
og jeg sidder herovre i det mørke og hepper med...... jo før vi får det gjort ulovligt jo hellere...
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618 Age : 47 Localisation : København Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Pressemøde - dyresex Man 27 Nov 2006 - 23:41
Tak, hvor er I søde.. Og jeg skal naturligvis nok holde jer underrettet, så snart jeg kommer hjem derfra
Winnie Still just a kitten
Antal indlæg : 167 Age : 45 Localisation : Esbjerg Registration date : 24/08/06
Emne: Sv: Pressemøde - dyresex Man 27 Nov 2006 - 23:53
Krydser alt hvad krydses kan.. det skal simpelthen bare gøres ulovligt..
denise Kattefanatic
Antal indlæg : 235 Localisation : Brøndby Registration date : 24/08/06
Når det er sagt så kan jeg godt forstå du er tosset. Og sikken nogle lamme undskyldninger de kommer med, det med ornerne - utroligt. Godt du skriver du bliver ved, for selvfølgelig fremskridtet MÅ sgu da være at forbyde sådan noget svineri. I guder hvor er nogle mennesker sgu da mærkelige
Winnie Still just a kitten
Antal indlæg : 167 Age : 45 Localisation : Esbjerg Registration date : 24/08/06
Det forstår jeg bare intet som helst af. Og så pga. svineavl hævder de? Helt alvorligt. Jeg er reelt meget skuffet, og dybt dybt forarget. I mine øjne kan der slet ikke være tale om et spørgsmål om hvor vidt det skal være ulovligt, men bare et spørgsmål om HVOR hårdt det skal straffes!!
Peter Edelberg er fandeme da også bare for latterlig! Hvad er det dog for nogen groteske udmeldelser han kommer med? "børnehaver for kyllinger" fordi man har sammenlignet ufrivllig sex med dyr (eller ufrivillige dyr brugt til sex), med pædofili. Kan det måske ikke sammenlignes bare en smule? Mener jeg sagtens det kan, og det også selvom dyr ikke er mennesker nej, men levende væsener er de for fanden da, og alle levende væsner bør man respektere.