Denise de blev overdraget sidse aar.. eller 46.600 af dem... de omkring 7.000 der er kommet siden er endnu ikke overdraget.. det tikker jo forsat ind
Personligt finder jeg det lidt fjollet at folk starter nye indsamlinger istedet for at bakke op om og henvise til en allerede igangvaerende med saa mange indsamlede underskrifter... det skaber bare rod i og med folk ikke ved om de sa maa skrive under igen elelr om de allerede har skrevet under og hvad naar justitsministeren faar dem, hun vil jo taenke det samme.. "naaeh oki, men hvor mange er dupletter af dem jeg allerede har modtaget?"
Jeg skrev og gjorde blandt andet damen fra dogsdating.dk som ogsaa har lavet en indsamling, ( velvidende min eksisterer, hun har selv skrevet under paa den
) opmaerksom paa userioesiteten og problemattiken omkring flere indsamlinger for samme sag, men hun er godt nok for viderekommende hende der staar bag det site
og virker som om hendes syns og tankegang kun naar til sig selv og hendes egen navle, saa hende opgav jeg stille og roligt at svare
Jeg har gjort mit til at der skal komme et forbud og vil bare vaere trist hvis det hele gaar op i roeg og ender i userioesitet pga 10 indsamlinger for samme sag.
Anywaaaay...
Hvis bare folk dog kunne samarbejde om en sag, istedet for det ego tripperi der ofte eksisterer naar det kommer til saadanne sager... er det saa dyret man oensker at hjaelpe eller aeren man oensker at tage
Naaeh nok surt opstoed fra Peru af haha,..
Knus til dig Bonita.