Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Empty
IndlægEmne: Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi   Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Icon_minitimeOns 10 Jan 2007 - 13:39

Jeg får opfordringer på mails om en underskrift indsamling som Inges Kattehjem kører mod Sodomi, og opfordringen kommer også i forskellige kattefora, samt nyhedsgruppen - kan læses her - http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=718 - eller via google eller nyhedsgruppen selv.
Der står bl.a. "Den 24. januar udløber fristen for høringssvar"

Nu undrer jeg mig lidt, hvordan hænger det sammen med den tidligere fra dig May-Britt og hvad er forskellen eller ligheden om man vil confused Og samarbejdes der ikke med Christian H Hansen - nogle der ved noget mere om det confused

May-Britt ?? Hvis der er noget du føler jeg kan gøre, så MSN eller send mig en mail på reindel@c.dk
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Empty
IndlægEmne: Sv: Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi   Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Icon_minitimeTors 11 Jan 2007 - 17:56

det haenger ikke sammen med min paa nogen maade.. det her er bare en anden maade at raabe politikerne op tror jeg.. jeg tror de sender mailsne videre til justitsministeriet og hvis det bare er en alm underskift indsamling er det ihvertfald fjollet at lave dobbelt arbejde, saa sku de nok have brugt deres kraefter og kontakter til indflydelse paa anden vis.

Jeg ved christian har taget det op i folketinget igen og jeg er saa ked af jeg ikke kan vaere der ved afgoerlesen, men forventer at hoere fra ham efterfoelgende Smile Om det saa er den 24. Januar, skal jeg desvaerre ikke kunne sige.

haaber det bedste Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Empty
IndlægEmne: Sv: Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi   Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Icon_minitimeTors 11 Jan 2007 - 19:12

Tak for svar Smile
Ja, det er bare en almindelig underskriftindsamling, som jeg kan se det. Men alle de underskrifter der er kommet på din side - siden du afleverede - hvor er de henne, eller afleveres de løbende ?
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Empty
IndlægEmne: Sv: Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi   Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Icon_minitimeFre 12 Jan 2007 - 4:32

Denise de blev overdraget sidse aar.. eller 46.600 af dem... de omkring 7.000 der er kommet siden er endnu ikke overdraget.. det tikker jo forsat ind Smile

Personligt finder jeg det lidt fjollet at folk starter nye indsamlinger istedet for at bakke op om og henvise til en allerede igangvaerende med saa mange indsamlede underskrifter... det skaber bare rod i og med folk ikke ved om de sa maa skrive under igen elelr om de allerede har skrevet under og hvad naar justitsministeren faar dem, hun vil jo taenke det samme.. "naaeh oki, men hvor mange er dupletter af dem jeg allerede har modtaget?" thumbdown

Jeg skrev og gjorde blandt andet damen fra dogsdating.dk som ogsaa har lavet en indsamling, ( velvidende min eksisterer, hun har selv skrevet under paa den rolleye ) opmaerksom paa userioesiteten og problemattiken omkring flere indsamlinger for samme sag, men hun er godt nok for viderekommende hende der staar bag det site scratch og virker som om hendes syns og tankegang kun naar til sig selv og hendes egen navle, saa hende opgav jeg stille og roligt at svare stars

Jeg har gjort mit til at der skal komme et forbud og vil bare vaere trist hvis det hele gaar op i roeg og ender i userioesitet pga 10 indsamlinger for samme sag.
Anywaaaay...

Hvis bare folk dog kunne samarbejde om en sag, istedet for det ego tripperi der ofte eksisterer naar det kommer til saadanne sager... er det saa dyret man oensker at hjaelpe eller aeren man oensker at tage Rolling Eyes

Naaeh nok surt opstoed fra Peru af haha,..

Knus til dig Bonita. thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Empty
IndlægEmne: Sv: Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi   Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Icon_minitimeFre 12 Jan 2007 - 11:17

Øv, jeg havde lige skrevet et mega indlæg, så gik jeg over i en anden browser og så forsvandt det - nå på den igen.
Ja det var dem der er kommet siden din overdragelse jeg tænkte på, aner ikke hvordan det foregår, altså hvor de går hen osv.

Ja det er irriterende at der ikke kan følges op på der kører indsamlinger i forvejen, i hvert fald fra Inges Kattehjem, de burde vide det, men måske kan der sagtens være noget ego tripperi her. Jeg ville have skrevet til dem når jeg havde hørt fra dig, om du vidste om noget samarbejde, men en anden sendte dit link til dem. Måske tror de indsamlingen er stoppet, eller også ville de bare gerne promovere sig selv lidt.

Peru, nejjjjjj, håber du har det fint cheers drinking
Også knus til dig hjerter

NB! Husk skal du have gjort noget mht katte og andet, så mailer du bare kiss
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Empty
IndlægEmne: Sv: Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi   Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Underskriftindsamling fra Inges kattehjem - sodomi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Dyrevelfærd-
Gå til: