Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Dyrenes Alarm - godt initiativ

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeOns 7 Mar 2007 - 10:55

Dyrenes Alarm giver nu alle mulighed for at hjælpe med at lægge pres på beslutningstagere, når dyrene virkelig lider. Dyrenes Beskyttelse kan fremover hurtigt mobilisere befolkningen i sager, hvor der kræves et stort pres på politikere eller producenter.
Initiativet foregår på Internettet. Bannerannoncer vil give mulighed for at melde sig til få information, når dyrene har brug for hjælp. Bannerne findes på politiken.dk, ekstrabladet.dk, krak.dk, qxl.dk og mange andre steder. Også på hjemmesiden http://www.dyrenesalarm.dk/ kan man tilmelde sig.Ved store sager vil Dyrenes Beskyttelse på denne måde indsamle underskrifter for at kunne påvirke politikere, virksomheder og organisationer til at forbedre dyrevelfærden.

- Dyrenes Beskyttelse oplever i disse år en helt enestående opbakning til dyreværnssagen. Nu laver vi en ny konkret form, hvor en lille indsats, som en "underskrift" på Internettet, kan gøre en meget stor forskel for dyrene. Dyrenes Alarm gør det muligt at reagere meget hurtigt, når store sager kommer op. Når beredskabet er på plads, kan vi gøre en endnu større forskel. Vi har i dag 70.000 medlemmer, som vi selvfølgelige håber på vil være de første til at melde sig til Dyrenes Alarm, siger Ole Münster, direktør i Dyrenes Beskyttelse.

Når man tilmelder sig Dyrenes Alarm, vil man blive kontaktet pr. e-mail, når Dyrenes Beskyttelse har brug for opbakning til at gøre en forskel for dyrene.

Det er Dyrenes Beskyttelses håb, at mange vil tilmelde sig Dyrenes Alarm og fortælle andre om muligheden. Jo flere vi er, jo bedre står vi rustet til at hjælpe, når dyrene virkelig lider.
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeTors 8 Mar 2007 - 11:47

Har været derinde og tilmelde mig..
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeTors 8 Mar 2007 - 22:40

Personligt ser jeg intet godt i det.
Dyrenes beskyttelse oejner lidt publicity og en masse nye stoetter. Thats it. Det er intet andet end god reklame for dem. De har oejnet at mange er begyndt at lave indsamlinger og skrive under paa indsamlinger og de bliver noed til at foelge med eller allerhelst overgaa, som de mastodonter de er.

DB har ikke vaeret spor samarbejdsvillige, hverken da jeg for 3 aar siden startede min indsamling mod dyresex eller naar jeg loebende har kontaktet dem og bedre om hjaelp og stoette i dyresex sagen.
De har som den eneste organisation, jeg har kontaktet og bedt om hjaelp, ikke ville hjaelpe mig med et link paa deres hjemmeside til min indsamling.

De oensker ikke nogle forbedringer eller aendringer for dyrene, med mindre de kan faa aeren for det og dermed faa opmaerksomhed som = flere medlemmer som er lig penge i kasseni... Its a money machine imoe. De er blevet for store. Og har glemt essensen.

Jeg vil langt hellere stoette nogle af de smaa spirrende foreninger som er
"in it for the animals" og ikke har tabt hovedet og fornuften i forloebet..

Anyway, det jeg bare vil sige med ovenstaaende er at jeg personligt ikke hopper med paa vognen og derfor vil ikke tilmelde mig deres liste. Ligesom jeg heller ikke vil anbefale den til mit netvaerk thumbdown

Der er andre og langt bedre maader at hjaelpe dyrene paa. Hvor man forsat har bevaret moral, budskab og hjertet i sagen Wink

Kh May-Britt
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeFre 9 Mar 2007 - 0:18

Jeg har heller ikke skrevet under nogle steder, men det er fordi jeg blev uvenner med dem ifm de ikke gjorde noget arbejde for kattene da vi havde brug for dem til kattehandleren og andre ting de trak tilbage - tror det var noget med foderværter. Så jeg meldte mig ud trods jeg havde været medlem siden ruder konge var knægt.
Ja desværre er de kun interesseret i prestigesager øv

Kan godt huske de pludselig kom på banen med dyresex, da du havde lavet alt arbejde selv May-Britt, det er sgu sølle.
Tilbage til toppen Go down
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeFre 9 Mar 2007 - 10:24

Nå der kan man se..... think og jeg troede at de gjorde alt hvad de kunne for Dyrne i DK.... liar Godt jeg har jer to til at banke mit hovede fuld af fornuft!! thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeFre 9 Mar 2007 - 10:28

Ja troede nu osse de var gode nok.. hmm igen har jeg været for hurtig til at melde mig til noget.. tsk tsk tsk..
Nå kan da altid håbe de kan ændre sig og leve op til deres navn.. dyrenes beskyttelse
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitimeSøn 18 Mar 2007 - 15:40

Ja har man penge kan man koebe sig til god markedsfoering... Og det hjaelper jo ogsaa altid at have dronningen som protektor... det giver medlemmer og dermed flere penge thumbdown anyway enough surt opstoed herfra whistle
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Sponsoreret inhold





Dyrenes Alarm - godt initiativ Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrenes Alarm - godt initiativ   Dyrenes Alarm - godt initiativ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dyrenes Alarm - godt initiativ
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Godt klaret

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Dyrevelfærd-
Gå til: