Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Smølf!!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
smølf og Buddha
Still just a kitten
smølf og Buddha


Antal indlæg : 43
Age : 50
Localisation : København Ø
Registration date : 30/11/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeTors 24 Maj 2007 - 15:57

Hej alle! (især Richard og Maibritt)

Det er mere end længe siden jeg har været herinde, den ene dag har taget den anden, sådan går det jo. Og har derfor ikke fået skrevet... det går/gik jo også meget godt. De to frækkerter vejer nu 3,5kg og er 9 mrd gamle. De er så søde kælne og dejlige...laver næsten ingen ballade.

Og nu kommer så grunden til jeg skriver(har faktisk også prøvet at ringe til Richard idag). Smølf er faldet ud af vinduet inat/til morgen fra 5.sal. Jeg har altid haft dobbelthasper på...og ladt de øverste stå åben, hvor der jo er rullegardin ned over, og det har aldrig været noget problem. Troede dælme ikke den kunne sætte af på en lille vindueskarm og så op til øverste vindue, indunder rullegardinet og så..... ned:cry:

Jeg så den igår inden jeg gik i seng, og da Julie gav mad i morges var det kun Buddha som kom, og vi ledte og ledte. Da vi sku gå(julie skulle i børnehave), sagde jeg til hende, for at beroligge, at den nok gemte sig et sted og jeg fandt den til hun kom hjem. Da vi så kom ned igården med skrald, lå den der i et hjørne....helt sammenkrøllet:cry:

Smølf var i live, og umiddelbart ikke tegn på blødninger eller lign. Har haft den ved dyrlæge som siger intet er brækket. Ej heller tegn på skader som sådan, men at den har fået et stort slag og chock, måske hjernerystelse. Så den har fået noget smertestillende, og skal ha ro og fred, hvilket den også får, men jeg er dødbekymret for den ligger bare der. Og hyperventilerer. Har prøvet at sætte den ved vandskålen.... klask så ligger den bare og bliver liggende der hvor jeg efterlader den. Den hverken spinder eller beklager sig:cry: Den er bare helt ved siden af sig selv, og jeg er helt knust.

Nu får vi af se hvordan det går imorgen... skal nok skrive igen.

Tak for jeg lige kunne få luft for min ked af det hed

Kh Anette
Tilbage til toppen Go down
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeFre 25 Maj 2007 - 2:18

Sikke da et forfærdeligt chok.. ja min største skræk er osse at Cirkeline skal falde ud fra vinduet.. allan bor jo på 2 sal og netop af den grund er vinduerne ALDRIG åbnet mere end 2-4 cm.. vi har tippe vinduer som sættes i hak og de kan ikke åbnes af en kat, da man skal ha håndtaget drejet helt op og skubbe vinduet op.. n¨år vi så skal ha luftet ud kommer hun i sele og snor imens så vi ikke risikere noget..

Håber han kommer sig helt uden mén.. heldigvis er de fleste katte sejlivet og man har mange gange hørt om ligende sager hvor katten osse kommer over det uden skrammer..

Er ked af at dig og din datter skulle ha sådan en oplevelse.. håber din datter kommer sig hurtigt over forskrækkelsen..

Knus Winnie
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeFre 25 Maj 2007 - 6:56

Puha, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige..... jeg er i chok. det lyder ikke til han overlever som du forklarer situationen.. 5.sal er daelme hoejt Sad han har med garanti indre bloedninger.. aaah mit hjerte smerter lige nu Sad jeg er glad for din aerlighed og haaber du holder os opdateret. ring endelig til richard. jeg er sikker paa han gerne vil tale med dig. held og lykke anette. jeg vil taenke paa jer MEGET! Sad Oev hvor jeg dog haaber den lille smuksak klarer det... aah altsa lille smoelf Sad Sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
smølf og Buddha
Still just a kitten
smølf og Buddha


Antal indlæg : 43
Age : 50
Localisation : København Ø
Registration date : 30/11/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeFre 25 Maj 2007 - 7:59

Hej Igen.

Tak for jeres omsorg... det varmer.

Smølf har det bedre idag, har været på toilettet...humpede selv derud. Har spist en lille smule, dog meget lidt, men alligevel. Hoppede selv op i min seng og ned igen. Men den støtter overhovedet ikke på det ene ben, men dyrlægen sagde det ikke var brækket så det må jeg stole på.

Jeg skal nok holde opdateret. Men idag tror jeg faktisk på ham.....

knus fra Anette
Tilbage til toppen Go down
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeFre 25 Maj 2007 - 9:42

Åh nej dog sikke en vemlig oplevelse..... og jeg er dog glad for at hører han er i en lille smugle bedring.... jeg vil krydse fingre for at den lille mand blir hurtig rask...
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
smølf og Buddha
Still just a kitten
smølf og Buddha


Antal indlæg : 43
Age : 50
Localisation : København Ø
Registration date : 30/11/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeFre 25 Maj 2007 - 10:39

den er ihvertfald mere kontaktbar idag..... følger med, spinner og piver, bare det den viser reaktion og spidser øre ved pludselige lyde mm. Det giver mig lidt mere ro:cry:

Jeg har ikke grædt, men virkelig været ked af det. Stakkels lille Smølf, som bare er den sødeste mis i verden(i siger nok det samme om jeres jo), men den er virkelig skøn.

Jeg tar en time af gangen:(
Tilbage til toppen Go down
smølf og Buddha
Still just a kitten
smølf og Buddha


Antal indlæg : 43
Age : 50
Localisation : København Ø
Registration date : 30/11/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeLør 26 Maj 2007 - 12:39

Hej!

Glædelig nyhed. Som det ser ud idag lørdag, er Smølf sig selv igen. Den spiser af skålen og drikker og kommer af med noget også. Spinder og reagerer på lyde mm. Hopper selv op og ned fra tingene, men dog mere i begrænset omfang, da den stadig er halt på det ene bagben.

Buddha vil gerne lege med Smølf, men det går ikke helt endnu, den beklager sig stadig hvis man tar den op, tror den er ret øm i det bagben/parti. Men intet brækket og er ret sikker på at der ikke er sket noget indre, så havde den ikke været så interesseret og aktiv som idag.

Fra nu af hedder den miraklet Smølf.

Kh Anette
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeLør 26 Maj 2007 - 21:32

Aah altsaa hvor det glaeder mit hjerte at hoere..PUHA! at overleve et styrt fra 5.sal...lillemanden har virkelig livslyst, det maa siges. Det maa vaere fordi han har det godt hos dig Smile

soerg hellere for at sikre vinduerne, saa det ikke sker igen,tror roligt vi kankonkludere at de fleste af hans 9 liv er brugt Smile
(min mosters kat faldt ned fra 7. og doede af indre kvaestelser, derfor jeg var bekymret og ikke bare tager dyrlaegens ord for givet efter saadan et fald.

Kaempe kram til ham og troestekram til dig og Julie Smile

haaber snart at se lidt billeder af maenderne Wink
Kh May-Britt
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
smølf og Buddha
Still just a kitten
smølf og Buddha


Antal indlæg : 43
Age : 50
Localisation : København Ø
Registration date : 30/11/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeMan 28 Maj 2007 - 9:16

Hej igen igen!

Så er det blevet Mandag. Og Smølf har det stadig bedre, nu er jeg altså ret sikker på ham. Han spiser og drikkker, spinder og vil gerne ha kontakt, er dog lidt halt på det ene ben stadig. Men det og så et pat små sår, er det eneste vi mærker til styrtet:cheers:

Lille overdejlige Smølf..... den er på vej op.... vi er SÅ glade. Og i kan tro vi sikrer alle vinduerne, detvar egentlig også gjort, men den ku springe højere end vi troede:(

Og ja Miabritt.... bortset fra det, så har de det supergodt. De stortrives og er begge meget kælne og glade ogg frække. De er også blevet rigtig glad for Julie og faktisk er Smølfes ynglingssovested.... i Julies dukkevogn, hvor den selv ligger sig:D

Ha det super, og jeg skal skal skal skal skal nok snaaaaart sørge for billeder.

Kh Julie, Buddha smølf og Anette
Tilbage til toppen Go down
Chanett
Still just a kitten
Chanett


Antal indlæg : 121
Age : 39
Localisation : Næstved
Registration date : 21/08/06

Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitimeMan 28 Maj 2007 - 14:47

Puha har også overvejet om vi skulle åbne det øverste vindue men har alrig turde. Vi har dobbelte vinduer og ovenover er et smalt vindue man kan sætte på klem... forstår det lidt som at jeres nok også ser sådan ud?

Er glad for at læse at han er i bedring, det er dog det værste mareridt at sådan noget sket Sad
Tilbage til toppen Go down
http://chanett.dk
Sponsoreret inhold





Smølf!! Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf!!   Smølf!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Smølf!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Sundhed & sygdom-
Gå til: