Antal indlæg : 12 Localisation : København Registration date : 20/08/06
Emne: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Man 21 Aug 2006 - 23:48
Jeps, det er ikke ulovligt... Selv ikke hvis du forbryder sig på naboens hest. så længe du ikke begår fysisk skade på den (blod?!) - så har du dit på det tørre
Hvis du, som jeg, mener at det er forkasteligt i et civiliseret land som Danmark anno 2006 ikke at have en lov der forbyder at mennesker kan forbribe sig på forsvarsløse dyr uden at blive stilt til ansvar, skulle du gøre som 50.000 andre indtil videre har gjort. skriv under og vis at også du bakker op om et lovforslag
Dyreetisk råd kigger på sagen pt. og vi forventer at kunne tage sagen op i Folketinget igen efter jul.
Antal indlæg : 1 Age : 45 Localisation : Glostrup Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Tirs 22 Aug 2006 - 12:25
Det er så forfærdeligt at folk gør sådan noget. Bare det at de kan få tanken og lysten gir mig kvalme. Jeg har selvfølgelig skrevet under for længe siden og også sendt linket videre til mine venner og kollegaer.
Knus Kristina
Naja Kattefanatic
Antal indlæg : 411 Age : 43 Localisation : Køge Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Tirs 22 Aug 2006 - 12:42
Har også været forbi.... Selvfølgelig... og sendt den til alle mine kollegaer i TDC....... så der skulle gerne komme nogen undeskrifter ud af det....
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618 Age : 47 Localisation : København Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Ons 13 Sep 2006 - 13:38
Ad hvor er det ulækker, godt det ikke er gået i glemmebogen - var det dig der kontaktede 24-timer ?
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618 Age : 47 Localisation : København Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Ons 13 Sep 2006 - 15:03
de kontaktede mig for en måned siden og så har vi ellers jævnligt været i kontakt og jeg har fodret dem med link og oplysninger.
Der har netop været en fotograf og fotografere mig til morgendagens 24timer avis. hvor de vil omtale min underskrift indsamling.
Winnie Still just a kitten
Antal indlæg : 167 Age : 45 Localisation : Esbjerg Registration date : 24/08/06
Emne: Sv: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Ons 13 Sep 2006 - 15:10
May-Britt... 24 timer udkommer den kun i kbh??
Missemayer* Hang-around
Emne: Sv: Underskrift indsamling: Sexuel omgang med dyr Ons 13 Sep 2006 - 15:18
nej, det er en landsdækkende gratis avis. men vist kun i de store byer ala urban og metro xpress. bare husstands omdelt og dem der ikke får den kan læse den på nettet
så hørte du mig garnteret heller ikke i radioavisen kl. 12.00 PÅ P3 i går vel
det er SÅ fedt der er kommet fokus på det igen.. jeg er så opstemt over det... det skal sku nok ende godt
Og tak fordi du spreder budskabet...
Nej, på arbejde hører jeg som regel P4 eller Radio 2, men stærkt gået. Håber du sagde noget fornuftigt hihi, men det plejer du jo ikke Men hold os endelig opdateret med hvad der sker, så krydser vi fingre for de får øjnene op for at gøre det ulovligt med strenge straffe.
Winnie Still just a kitten
Antal indlæg : 167 Age : 45 Localisation : Esbjerg Registration date : 24/08/06