Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Aflysning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aflysning Empty
IndlægEmne: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeMan 11 Sep 2006 - 21:56

KATTEINFO.DK

Planlagt demonstration ved Christiansborg d. 3-10- 06 .
Må desværre aflyses pga. manglende tilmeldinger .
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeMan 11 Sep 2006 - 22:27

tænk, det syntes jeg er noget pjat.
manglende tilmelding... hvor mange er det?

hvad havde de forventet? 10.000?

så kræver det noget mere reklame og markedsføring, end et par indlæg rundt omkring på diverse debat fora

Næeh, jeg syntes at har man et mål, så fører man det ud i livet. Om der er 100 eller 10.000 der demonstrere med dem, betyder vel ikke noget, bare man fuldender og forfølger sin sag.


Og hvis de allerede har meldt sin demonstration til Christiansborg og politi, er det da noget useriøst at trække i land?

Kæmp for dyrene. Uanset om de må stå der alene.
de havde en plan, et mål og en mening. så må de stå ved den og kæmpe med næb og kløer.

Det høster langt mere respekt. Ihvertfald fra mig af.

Så må de bare råbe det højere og tage endnu større bannere med.. de skal nok blive set og hørt.

Go for it Katteinfo.dk - don't lose hope OR MOTIVATION!!! thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeMan 11 Sep 2006 - 22:43

personligt vil jeg give dig ret, men 10 mennesker foran christiansborg batter måske ikke det helt store......og det var det der kunne skrabes sammen til herovre fra jylland, at leje en bus er jo ikke gratis, det er ikke alle der har økonomi til at deltage, så derfor blev denne triste beslutning taget.....
havde folk bare meldt sig til, men "alle" har nok regnet med "nårh een fra eller til gør nok ikke noget" men detn holder altså ikke når ordensmagten vil have et specefikt antal.....
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeMan 11 Sep 2006 - 22:51

ordensmagten?
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeMan 11 Sep 2006 - 22:53

ja politiet = ordensmagten.......i hvert fald her i jylland *GGGGGGG*
Tilbage til toppen Go down
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeTirs 12 Sep 2006 - 10:36

Ja, det er trist det blev aflyst. Men grunden er nok også, at man er for få til at organisere det godt, med løbesedler, bannere og mere info. Og så har der samtidig været nogle kritiske ryster fremme om at man har samarbejde med Hundens Trivsel, som nogle anser for rabiate, som jeg husker det.
May-Britt - Katteinfo.dk - hedder nu Katteinfo.com. Katteinfo.com folkene blev skildt ud fra katteinfo.dk, da næstformanden blev smidt ud. Da næstformanden ikke ville afgive sin hjemmeside DK, måtte man lave en ny COM hjemmeside.
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeTirs 12 Sep 2006 - 20:45

haneben???
ordensmagten?
de er da ligeglade med om der kommer 1 eller 100? der er ofte en mands demonstrationer foran christiansborg.. så længe man melder det og får lov, så er det fint. Man behøver ikke være 1000 for at lave en demonstration Smile

wow.... sounds messy Denise.. Bare I selv kan finde ud af det ;-) Måske man så skulle finde på et andet navn, så man ikke for altid vil blive sammenlignet med hinanden?


- men mht det der hundens trivsel, så har jeg nu heller ikke meget til overs for dem. skal jeg ærligt indrømme.

Jeg tilbød dem min hjælp gratis for et par måneder siden og endte med at spilde min tid godt og grundigt. Jeg kan ikke tage dem seriøst og vil ikke anbefale dem til nogen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeTirs 12 Sep 2006 - 20:55

Ja, så ved jeg ski ikke.....for det er den melding jeg har fået...og det er klart det tror jeg selvfølgelig på.......men okay, så har jeg lært noget nyt i dag.....og det er jo altid godt...
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeTirs 12 Sep 2006 - 20:59

men måske de vil vide et ca. tal, så de kan være klar over om de skal stille med back up
for hvis feks der kom 10.000 så ville de jo nok sende et par folk ud for at holde øje med det foregik fredeligt ;-)
men når det ikke er noget med religion eller pædofili ol. kan jeg ikke tro de er urolige. det er ikke lige kattekvinder der laver den store tumult *G*
så om der der var 100 eller 500 tror jeg ærlig talt ikke ville gøre den store forskel for dem.

blot en tanke ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeOns 13 Sep 2006 - 10:13

May-Britt - jeg er ikke med i Katteinfo, det har jeg ikke været længe. Bente, du har helt ret i, at det blev aflyst pga manglende tilmelding - til Jyllandstransporten. Tænkte bare på, at dem der organiserede arbejdet i Katteinfo efterlyste hjæp, men det var måske på plads. Desværre satte nogle kritiske ryster igang om Hundens Trivsel, og det læste jeg nogle i hvert fald stod af på.
Men selvom der ikke var tilmeldinger nok i Jylland, ville der da have dukket mange op fra Sjælland alligevel. Men sket er sket.

May-Britt - var det ikke en sag for dig at gå ind i - bedre lovgivning til beskyttelse af katte i Danmark ?
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeOns 13 Sep 2006 - 13:35

Denise, hehe du er bagud Laughing er allerede i fuld sving.

Var på Christiansborg forrige måned og havde en 2 timers one on one snak med Christian H. Hansen om kattelov, kattevelfærd og ikke mindst 12. ugers reglen..
Så jeg gør alt hvad jeg kan ud fra den sparsomme tid jeg har tilovers ved siden af mine andre projekter, skole, arbejde og misseformidling hehe thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitimeOns 13 Sep 2006 - 14:09

Du er bare så god, du får lige et kys

Aflysning 77
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aflysning Empty
IndlægEmne: Sv: Aflysning   Aflysning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aflysning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Dyrevelfærd-
Gå til: