Gæst Gæst
Emne: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 20:49 for yderligere oplysning send meg en PB
Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:05, rettet 1 gang
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618Age : 47Localisation : KøbenhavnRegistration date : 22/08/06 Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 21:06 det var kort?
Hvrofor ikke bare skrive hvem det er her?
vi har ikke nogle regler om udhænging og den slags
Synes godt om Synes ikke godt om
Gæst Gæst
Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 21:09 Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:12, rettet i alt 3 gange
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618Age : 47Localisation : KøbenhavnRegistration date : 22/08/06 Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 21:21 Hmm, lyder ikke godt.
Er der nogle der har henvendt sig til hende om problemet? Kan det være hun ikke har gjort det bevidst?
Er det et eneltstående tilfælde eller er der eksempler på at det sket flere gange ved forskellige kuld?
Måske hun bare bør informeres om at de ormepiller hun giver ikke virker, tænker jeg.
Jeg mener en seriøs opdrætter kan da umuligt bevidst sælge syge killinger?
hun bør da være klar over det vil ødelægge hendes fremtidige renome?
Håber hun har fået en opsang og har lært af sine fejl
Gæst Gæst
Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 21:24 Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:12, rettet 1 gang
denise Kattefanatic
Antal indlæg : 235Localisation : BrøndbyRegistration date : 24/08/06 Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 23:11 Jeg kender ikke opdrætteren, men har læst historierne på KG. Ja det er utroligt, og godt der nu bliver gjort noget ved det. Men mon hun så bare ender som en kattehandler uden stamtavler i stedet ala Charlotte Kofoed.
Gæst Gæst
Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 21 Sep 2006 - 23:18 ....skam dig Denise...og så lige før sengetid....jeg får jo mareridt....
Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:13, rettet 1 gang
denise Kattefanatic
Antal indlæg : 235Localisation : BrøndbyRegistration date : 24/08/06 Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Fre 22 Sep 2006 - 9:54 Ja, men sådan nogle BYBer, de kan jo gøre helt hvad de selv vil, der er jo ingen sanktionsmuligheder kan man se
Og det er jo så nemt at udnytte stakkels dyr, og det er så nemt at sætte en hun og en hankat sammen og få nogle killinger. Det kan enhver idiot jo finde ud af, hvis det bare handler om at tjene penge, som det netop gør for sådanne typer
.
Ja, og stakkels Lone, som også har solgt en avlskat til hende, DET må også være grimt
Gæst Gæst
Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Fre 22 Sep 2006 - 13:40 Sidst rettet af haneben Tors 5 Feb 2009 - 15:14, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger Tors 5 Feb 2009 - 15:11 Da jeg er blevet truet med anmeldelse til min klub samt politi, for injurier, ser jeg mig nødsaget til at slette mine indlæg.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: opdræt der sælger syge killinger