Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 vaccinationer

Go down 
ForfatterBesked
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

vaccinationer Empty
IndlægEmne: vaccinationer   vaccinationer Icon_minitimeTirs 24 Okt 2006 - 20:56

Hjælp folkens....
hvor på nettet kan jeg finde noget om vaccinationer.
Jeg er i dag blevet fortalt af en katteejer at hun har fået af vide af sin dyrlæge, at det ikke er nødvendigt med både en 1ste vaccine og en revaccine???
men at én er nok og den kan fåes i forbindelse med neutralisering?? scratch

er der nogen af jer, som ved noget jeg ikke ved og kan henvise mig til steder på nettet hvor nogle kattekyndige fortæller om vacciner og hvorfor der skal to til. Jeg vil meget gerne oplyses om hvad der er bedst for killingen, for det er jo nu engang det det handler om thumbup

Pft.


May-Britt
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Gæst
Gæst




vaccinationer Empty
IndlægEmne: Sv: vaccinationer   vaccinationer Icon_minitimeTirs 24 Okt 2006 - 22:18

der kører en tråd på KG lige nu ang. vaccinationer, prøv at se om du kan finde svar der der er også nogle links....
jeg ved min dyrlæge anbefaler 2 gange vacc. men mine er jo også både ude og inde og desuden er kommer en med på udstilling, man ved aldrig hvad de møder på deres vej, så jeg vaccinerer 2 gange.....
Tilbage til toppen Go down
 
vaccinationer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Sundhed & sygdom-
Gå til: