Jeps, så er det Mirakel Vips tur. På mandag har hun halvt års føsda og det fejrer vi ved at give hende en neutralisering og en øremærkning dagen efter
Så kryds fingre for at alt går efter planen og at vores lille vidunderbarn er normal "dernede" på trods af hendes underudvikling og der dermed ikke følger komplikationer med.
Jeg er ikke nervøs, glæder mig bare til det er overstået, kender I det
Naja Kattefanatic
Antal indlæg : 411 Age : 43 Localisation : Køge Registration date : 22/08/06
Ar er det nu ikke lige at overdrive........ jeg er ikke klar til gyngestol endnu......
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618 Age : 47 Localisation : København Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Søn 29 Okt 2006 - 14:33
haha, me neither.. tvivler på jeg nogensinde bliver det *G* men jeg skræmmes nu nogle gange over hvor hurtigt et år går... ;-/
Naja Kattefanatic
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Søn 29 Okt 2006 - 17:13
Ja lige præsis.... Synes også bare de sidste 6 år er fløjet afsted......
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Søn 29 Okt 2006 - 20:46
kun de sidste 6 år Naja...... jeg synes jeg fik Martin for få måneder siden og han fylder 17 år til Maj...... tiden flyver bare afsted....
MB skal nok krydse hvad der krydses kan ..... ja det går stærkt....alt for stærkt..... de bliver store vores killinger.....
Naja Kattefanatic
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Søn 29 Okt 2006 - 21:40
Hehe...
Missemayer* Hang-around
Antal indlæg : 618 Age : 47 Localisation : København Registration date : 22/08/06
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 9:57
Kender det Bente, jeg syns jeg blev konfirmeret for et par uger siden og det er nu 14 år siden ;-/
LIGESOM jeg syns jeg kunne passe en størrelse 38 i går... men det er vist et par dage siden vræææææææl
"evig ungdom" eleksir kom hid
Naja Kattefanatic
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 10:45
Hvor er i altså underholdene......
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 10:46
ja ja Naja mor du dig bare...... du bliver også gammel og grå engang.....
Naja Kattefanatic
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 11:13
A HVAD gør jeg.... næææ nej.... det har jeg altså ingen planer om....
Og så holde du lige en gang.... hverken dig eller may er tæt på være gamle og grå....
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 11:46
ja ja Naja, tro mig, jeg har et spejl og det er ikke hvad det har været...... der er konstant "forringet billedkvalitet" men måske er det de briller jeg trænger til.....øhhhh nårh nej, så kan jeg da først se hvor gammel jeg ser ud......;-)
Missemayer* Hang-around
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 19:06
haha kender det bente.. jeg har bare kasseret alt hvad der hedder spejle herhjemme for de lyver alligevel, så hvad kan jeg bruge dem til. ;-S
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :) Man 30 Okt 2006 - 19:15
ihhh hvor er det fornuftigt MB....tror bare at Jan kommer galt afsted hvis jeg fjerner vores, han er ikke så go til at huske ansigter....så han kommer nok til at skære sig, når han barberer sig...... så den duer nok ikke helt.....men det var et rigtig godt forsøg.......;-)
Missemayer* Hang-around
Så er Vippe hjemme. Med kyse, grønne ører og ben så vakkelvorne som en stiv svensker.
Jeg har taget fri fra spansk i dag... turde ikke efterlade hende alene hjemme Hun ligger i sin transportkasse inde i soveværelset og groggyer den. men hun vil meget gerne ud. men det må vente. Men som sagt, jeg er hjemme, så du kommer bare Naja ;-)
nårh det bette pus..... husk at holde hende varm .... grønne ører....tja...måske dyrlægen var udgået for den sorte sværte.... Hils Naja....og hav en hyggelig eftermiddag....
Missemayer* Hang-around
skal jeg nok Bente ;-) har også lagt et håndklæde henover kassen, så det holder på varmen og der er dejligt mørkt derinde. det gør nu lidt ondt at se ens lille pjok sådanne. De sagde hun var helt normal dernede og det gik fint. OG hun vejer kun 1,95 kg.
jeg hilser Naja ;-) Vi skal pimpe vin og tøsesludre den hihi. bliver bare smadder hyggeligt.
Ja hun prøver sikker at komme hen til sin mors trykke favn...... Tager lige en dåse nam nam med til hende, vi har en dåse tilbage fra da sesse fik turen...
Ja jeg blir nød til lige at cykle hjem inden jeg kommer... smed lige en kop kakao ud over mig selv tidligere..... Så jeg skal lige hjem og have et andet outfit på....
Nåe bente... så kan du bare lade være med at bo ovre i det mørke
Missemayer* Hang-around