Iiiih, hvor jeg synes at jeg bare er kommet bagud med ALLE trådene herinde. Beklager.
- Men jeg kan jo næsten regne ud at det er for sent at ønske held og lykke med neutraliseringen. *dybt suk*
Er glad for at det hele gik godt med Vippe, men ja. Uanset hvor godt det går, og hvor meget man end ved at det hele nok skal gå, så ER det bare skrækkeligt at se sine katte i sådan en tilstand.
Kan godt forstå at du har ladet hende være i transportburet. - Har jeg også lært efter Dufas tur.
Jeg anede ikke mine levende råd, og havde INTET fået at vide af nogen som helst om hvad jeg kunne/skulle forvente.
Så jeg fik en monster fordrukken misser med hjem, som hverken kunne gå eller stå, og som prøvede, dog i slow-mo (så jeg kunne nå at gribe), at hoppe op på alting. Mig, jeg væltede efter hende, og fungerede for ½ døgns tid bogstaveligt talt som et sikkerhedsnet.
Den stakkels misser prøvede også at forsøge sig med druknedøden, da hun faldt i søvn på vej ned til vandskålen, så hun stod på snotten ned i vandet. YIKES!
Det endte med at jeg tog Dufa med ud på toilettet sammen med madras, puder og dyner, og så "sov" vi dér. ELler dvs. Dufa gjorde. Jeg lå vågen af bar' bekymring.
Så jeps. Transportbur - GOD IDÉ!!
Jeg håber at I alle om ikke andet har overlevet Vippes undulering, og at I får kræsset lidt for den lille misser.
Og JA. Kan kun tilslutte mig at huspriserne herovre på "Ce Devil-Island" er uhyrlige.
Har endda overvejet om JEG, bymenneskets bymenneske, skulle flytte over i det mørke, så det er til at betale sig ud af. - Og se SÅ er den sgi gal!