Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Debatforum

-for os der elsker katte :-)
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mirakel Vip skal neutraliseres :)

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Okt 2006 - 19:10

MB kig på din msn.....har sendt dig 2 billeder med farver
Tilbage til toppen Go down
Camilla G
Still just a kitten
Camilla G


Antal indlæg : 96
Registration date : 27/09/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Okt 2006 - 21:40

Iiiih, hvor jeg synes at jeg bare er kommet bagud med ALLE trådene herinde. Beklager.
- Men jeg kan jo næsten regne ud at det er for sent at ønske held og lykke med neutraliseringen. *dybt suk* Rolling Eyes

Er glad for at det hele gik godt med Vippe, men ja. Uanset hvor godt det går, og hvor meget man end ved at det hele nok skal gå, så ER det bare skrækkeligt at se sine katte i sådan en tilstand. Crying or Very sad
Kan godt forstå at du har ladet hende være i transportburet. - Har jeg også lært efter Dufas tur.
Jeg anede ikke mine levende råd, og havde INTET fået at vide af nogen som helst om hvad jeg kunne/skulle forvente.
Så jeg fik en monster fordrukken misser med hjem, som hverken kunne gå eller stå, og som prøvede, dog i slow-mo (så jeg kunne nå at gribe), at hoppe op på alting. Mig, jeg væltede efter hende, og fungerede for ½ døgns tid bogstaveligt talt som et sikkerhedsnet. Shocked
Den stakkels misser prøvede også at forsøge sig med druknedøden, da hun faldt i søvn på vej ned til vandskålen, så hun stod på snotten ned i vandet. YIKES! whaaaat
Det endte med at jeg tog Dufa med ud på toilettet sammen med madras, puder og dyner, og så "sov" vi dér. ELler dvs. Dufa gjorde. Jeg lå vågen af bar' bekymring.
Så jeps. Transportbur - GOD IDÉ!! Laughing Laughing

Jeg håber at I alle om ikke andet har overlevet Vippes undulering, og at I får kræsset lidt for den lille misser. catwomnan

Og JA. Kan kun tilslutte mig at huspriserne herovre på "Ce Devil-Island" er uhyrlige.
Har endda overvejet om JEG, bymenneskets bymenneske, skulle flytte over i det mørke, så det er til at betale sig ud af. - Og se SÅ er den sgi gal! Wink snnoty think
Tilbage til toppen Go down
Camilla G
Still just a kitten
Camilla G


Antal indlæg : 96
Registration date : 27/09/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Okt 2006 - 21:41

Og er der ikke nok snart én der gider at fikse uret herinde?? PLEASE og be' om. Nu er den kun 1 time bagud, men tidligere kunne Camilla her sgi slet ikke finde ud af det. tsk tsk tsk.
Tilbage til toppen Go down
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Nov 2006 - 17:55

UPDATE TAK.....!!

;-)
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Winnie
Still just a kitten
Winnie


Antal indlæg : 167
Age : 45
Localisation : Esbjerg
Registration date : 24/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeTors 2 Nov 2006 - 13:55

Det var da godt at der ikke er noget galt med Vippes nedre dele.

Cirkeline er også lige blivet et halvt år i lørdags, så vi venter bare på at hun går i løb for hun må godt lige få lidt mere sul på kroppen inden det går løs synes vi :-)

Men ellers er det godt at Vippe har det godt - kan huske dengang vi sad og gruede for om hun overhovedet ville klare den. ½ år går hurtigt og nu har vi selv haft cirkeline i 3 mdr. Dejlig kat som er helt vildt kælen. Nå - smutter igen - skal til at hjem fra skolen...

Vh Allan
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Nov 2006 - 19:36

Update: Vippe har det strålende.. Hun har ikke haft krave på siden day one.. hun er nemlig så dygtig til at undgå at slikke i såret Smile

Hun er frisk og frejdig og jeg har taget billeder af hende med grønne ører og i den misseseng hun har fået tilsendt som halvårs gave fra Bente Smile
men jeg kan ikke lige overskue at få oploadet dem.

Har lidt meget om ørene i disse dage.

Rigtig god weekend kære missevenner.
May, Vippe, Tigeren og de 5 killinger.
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Nov 2006 - 0:38

2 stk. Vippe samme dag som øremærkningen / neutraliseringen:

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 IMG_7114

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 IMG_7121

Vippe i dag... fedende den i radiatorsenden Smile


Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 IMG_4281

thumbup
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Nov 2006 - 10:04

Ihhh det er bare dejligt at hører hun er i bedring..... Very Happy Glæder mig til at se hende igen... sidst var hun jo en lille træt.... Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
denise
Kattefanatic
denise


Antal indlæg : 235
Localisation : Brøndby
Registration date : 24/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Nov 2006 - 12:10

Nååh, hvor SER hun sølle ud på de første billeder. Skønt det gik fint og hvor ER hun altså smuk I love you
Tilbage til toppen Go down
Missemayer*
Hang-around
Missemayer*


Antal indlæg : 618
Age : 47
Localisation : København
Registration date : 22/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Nov 2006 - 12:22

Tak Denise... ja hun var også bare et sølle pjok. Men hun har oppet sig og er nu blevet forvandlet til en kælen svane som elsker at putte om natten Very Happy oG SAMTIDIG er hun forsat den vildeste spradebasse om dagen. Det er vildt så meget neutraliseringer kan forandre en kats personlighed.

Vippe har altid haft krudt i måsen og ville hellere tingelinge med Tingeling tigeren, end ligge stille og blive nusset... Det er der lavet om på nu, må man sige.

Naja forresten...den fjerpind du gav misserne i aftes er allerede kaputski lol!
der er 3 fjer tilbage - sorry... men den bragte glæde så længe det varede cat21
Tilbage til toppen Go down
http://www.may-britt.dk
Naja
Kattefanatic
Naja


Antal indlæg : 411
Age : 42
Localisation : Køge
Registration date : 22/08/06

Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Nov 2006 - 12:26

Grrr de små bisser....Laughing men det er jo deres og de må gøre lige hvad de vil med den...Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/naja-tonny
Sponsoreret inhold





Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mirakel Vip skal neutraliseres :)   Mirakel Vip skal neutraliseres :) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mirakel Vip skal neutraliseres :)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» killing skal opereres.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Debatforum :: Neutralisering, øremærkning og chip-
Gå til: